Hej & Hå

God kväll allihopa !

Börjar att tacka för min stigande statistik, och ursäkta för mitt dåliga update!

Snart är helgen över igen, och jobb väntar faktist. Känns riktigt bra att jag ska jobba hela veckan, var länge sen jag jobbade så mycket på en gång. Får dock inte ihop så många timmar som jag önskar att det kunde vara, men det är lite pengar iaf till mitt sparande. Jag flyttar alltså om 43 dagar, shit va nära de är... Ska typ börja inskolas om 14 dagar på mitt nya jobb! OJOJ, nu går livet fort fram. Kanske ni märker att jag är lite nervös ... :P

Veckan har gått riktigt bra utan slisk och tjafs, i går blev det 3 glas rött men INGET mer än så. Inte en enda godis, chips eller dylikt. Är rätt nöjd över mig själv :) Har gått ner 1,5 kilo i veckan, inte så konstigt egentligen med tanke på påsken! Men som sagt så kommer jag inte uppnå målet jag satte hos dietisten, tyvärr. Är besviken på mig själv för de också, men jag kämpar igen på nytt. På tal om dagar så ska jag ha uppnått mitt mål med denna blogg också, fyfan så hemskt men om 48 dagar ska jag ha tappat drygt 9 kilo vilket är omöjligt känns de som.

Hur kan man vara så dum, visst kan man väl unna sig nån gång så är ju livet men inte så mycket att man går upp 2 kilo igen, då är det fan illa. USCH!!

Tog mig drygt 45 min att fortsätta skriva efter detta ovanför, kollade igenom massa gamla bilder på mig själv. Backar man drygt 4 år i mitt liv så var jag rätt nöjd med min kropp & vikt, ville då gå ner drygt 5 kilo. Men som ett "snyggt" plus i kanten la ja på mig 25+ iställe. Fyfan, att man kan göra så! Hände ju dock på 3 år lite drygt men det är sjukt mycket. Och har kvar 9 kilo av dom på min kropp ännu. Det finns ju inte så mycket att göra åt de nu mer än att KÄMPA MAX! Finns en sak jag är nöjd med, med mig själv att jag tappade 18 kilo på ca 6 månader.

Nu är det bara att ligga i om det ska ske någon förändring.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

duktiga fina underbara du!

2009-04-18 @ 23:18:37
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0