Fågelskådning

God kväll!

Precis hem kommen från en rund tripp med bil i kåge, vi åkte typ överallt och ingenstans!  Men det var kul, såg massor med fåglar och såklart så hade vi med oss både kikare och kamera ;) Ska snöra upp nå bilder sen så ni får se. Såg även några rådjur. Det var trevligt!

Kan säga att min vecka har jag skött jätte bra med mat och onyttigheter, men så kom helgen vi egentligen inte alls ska prata om tycker jag. Både alkohol och dippat grönsaker, och ingen motion alls!! Då kan man inte räkna med att gå ner i vikt heller, snarare gå upp.

Men kvällen igår var jätte bra iaf, riktigt trevligt och kul. Inte alls så stor och så som jag trodde det skulle vara, man kunde då inte tappa bort varann, om int annat så fanns det fler man kunde prata med :)

I morgon ska jag och syster åka till piteå och kika på brudklänningar till henne, och bara mysa hon och jag. Tycker om att vara med mina syskon :)

             Julen -06                   Drakrodden -03

Kommentarer
Postat av: Sebbem

fågelskådning :D

2009-04-27 @ 18:46:50
Postat av: Evelina olsson

Hej syster! Jag tror att årtalet på drakrodden misstämmer, annars skulle Ceasar bara vara 1 år... Tycker inte att det verkar stämma! Kanske han var 2 år?

2009-04-28 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0