Dietist&dåliga resultat

God kväll!

Idag var jag som sagt hos dietisten och det gick som väntat, gått upp 0.4kg sen jag var där sist alltså på 1 månad. Känns väl inte som hela världen men jag har passerat ett streck jag inte skulle passera. Så det är ju bara att göra något åt det, och som min dietist sa : Du vet ju vad du behöver göra åt det, det är ju inte så att kilona har hoppat dit från ingenstans. Och det stämmer så bra. Jag har valt att äta dåligt och druckit alltför ofta alkolhol igen. Och det resulterar ju bara i viktUPPgång.

Så jag och J gjorde något åt de med en gång, och valde att promenera genom hela stadens torg&marker. Från försäkringskassan till dietisten på heimdals, sen till sörböle sen tillbaka till stan och till karamelltåget, och tillbaka till försäkringskassan där bilen väntade så fint! När jag kom hem hade jag bestämt mig för att jogga, och sagt och gjort mamma på cykel och jag joggade. Det var riktigt skönt när det var klart, var sjöblöt i svett dock men det var bara att hoppa i duschen :) Sen cyklade jag fram och tillbaka till J och käkade go middag och såg på tv en stund.

Imorgon blir det jobb, som resterande vecka. Känns bra att få jobba lite grann iaf :) Need money som bara den nu!


-Världens bästa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0