Uppdatering

Nu jäklar börjar det likna nå:) Tänkte bara kort berätta om min dag.

Vaknar klockan 7:45 hos min syster då, annars sover jag minst till 11.00!
Följer C till skolan, men denna gång så joggade jag som sagt. Det var riktigt härligt när man kom hem.
Ca: 11:30 - dags för lunch: 2 hamburgare (bara köttet), 1 ägg.
14:48 avgår bussen till Staden för att där möta upp mor, med syster och barn. Dom går och fikar och jag ser på:)
Sen vandrade vi runt på stadens torg&gator ett tag, så kommer far till stan också. Då var det middags tajm!
Wok & Roll - Kyckling, bambuskott, svamp åt jag. Utan ris , det fick far :)
Sen gick jag och mamma på bio och såg Mamma Mia, har dock sett den 1 gång redan :P men den är bra!
Sen promenerade vi hem till storebror och snackade lite och väntade på pappa som såg hockey (som AIK vann!) hos broder.
Så nu är jag hemma:) Det var min dag, nu är det väl så gott som god natt då, lägga sig och läsa en stund. Nä,just det jag måste först plocka mammas ögonbryn! :/


Jaja, i morgon blir det PITEÅ iaf :) Myys, jag och L ska och gymma och grejjer i helgen. Nu ser jag faktist fram emot sånt, konstigt nog :)


God natt ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0