Uppdatering

Hello
Så var det kvälla, har inte gjort allt för mycket ikväll. Rätt skönt!
Var som sagt hos min syster och åt lunch, blev en härlig kycklinggryta med massa sallad:) Mums.
Väl hemma blev det dags för nästa måltid, middag som innehöll omellett. Igen sa min mor.. men det är gott, snabblagat och väldigt mättande. Jag har inte så mycket fantasi när det gäller GI mat, finns ju hur mycket som helst med recept på internet, men jag orkar inte kolla upp så mycket sånt. Komponerar mina egna måltider, läser på förpackningarna så funkar det bra också:) Allt man gillar går att röra ihop!


Har även styrketränat magen idag också, men sikken träningsvärk man har i magen! Har nog aldrig haft så mycket träningsvärk i magen nångång. Gjorde 100 situps på bollen idag också. Ingen abslider, har så ont i mina axlar att jag orkar inte hålla emot den. Ny jogging runda i morgon, det är så skönt när man kommer hem och veta att man har varit duktig:) Ska promenera med M senare på dagen också, för hon är hemma i Kåge så vi ska umgås lite :) Trevligt!

Ikväll så har jag även varit med J ett tag, vi kika runt på datorn och snackade lite och så :) Sen har jag bara sett tv & tränat!
Jag läser ju väldigt mycket böcker på kvällarna och när jag åker buss längre sträckor, läser dock BARA verklighets baserade böcker, så om någon vill ha boktips... Fråga mig! Läste ut Ungen i går kväll, den var riktigt bra men rätt lik Pojken som kallades Det, men lite mildare version och det stod hela berättelsen i bara 1 bok.

Såld
Pojken som kallades Det / Pojken som överlevde
Ungen
Den tusende gången  / Ulrikas sista strid
Äcklig
Och mååånga fler, minns dock inte alla namn på dom :) Men de är några iaf!
Nu ska ja kika runt lite till på datorn, sen är det god natt! Har tyvärr ingen bild idag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0