Söndag

Hello!
Jahaa då var det söndag igen, tiden går otroligt fort framåt tycker jag. Ibland lite för fort, känns som jag nyss åkte till piteå men jag är redan hemma igen. Tråkigt.
Helgen har varit supernajs iaf, promenader, goda maträtter, måla, snacka,läsa osv :) Massor helt enkelt.
 


I lördags var jag dock lite seg på morgonkvisten sådär, men det är ju inte alls så ovanligt. Klev upp och blev bjuden på en super god lunch iaf:) Sen blev det prommis till ica och handla min middag, som bestod av kyckling, och creme fraiche (vitlök) jätte gott, och grönsaker såklart. Sen degade vi mest bara på, tills L kom på den smarta iden att göra om köket, så vi satt igång och målade i vitt, blev super bra! Vitt är så frächt, och stilrent:) Bra val. Sen blev det lite film och bara lata sig. Så blev det god natt!

Söndag, L ropar: Elin, klockan är 10.
Jag: (tanke;åh nej) Men, klockan är ju bara 9 då!
Hör L : haha, ojdå. (Efter att även C sagt att den inte alls är 10.)
Jaja, så kan det gå när man ska ställa om klockan, usch vad jobbigt det blev då.. dagen blev så lång. Vi som skulle upp tidigt och handla ny målafärg och sen ut och promenera, Colorama öppnade ju inte föränn 12! Nu är det iaf färdigmålat.

Mat idag:
Frukost: Nutrillett
Lunch: Kycklinggryta
Mellan: Några nötter
Middag: Grillat kött, massa sallad, bea


                                                                                                                                                       Jag idag
Nä, nu ska ja gå och duscha. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0