Promenad & mat

Tjenare!

Nu har jag varit dålig på uppdatera men jag var så trött igår att jag orkade inte sitta vid datorn, hade hållit igång alldeles för länge. Eller ovanligt kanske jag ska säga. Först så jobbade jag 7-16, hem och drack en drink sen kom J och hämtade mig så for vi och hämtade ut ett paket som vi hade beställt. Sen var det bara ut och gå i 50 min rask takt. SKÖNT
Sen var tv:n min vän heeela långa kvällen:
*Sjukhuset
*Bonde söker fru
*Oskyldigt dömd
*Generation Fett
Sen var det god natt! :)

Dag 1 (SJUK)

Idag är det min 10 dag, och det har gått väldigt bra faktist. Var på en promenad idag på 11 tusen steg, sen när jag kom hem så åt jag en omellett, 1 tomat, gurka :) MUMS! Och jag blev MÄTT.
Igår då jag jobbade så åt jag drinkar till frukost,mellanmål,middag. Åt en vanlig lunch med då i GI form, kycklinggryta:) Annars orkar man inte jobba, och det var extremt jobbigt på jobbet igår det var så mycket göra!

Jag har inte promenerat nått alls under första veckan som jag druckit drinkarna, för att jag ville koncentrera mig helt på maten först, och det har varit en helvetes-vecka kan jag säga. Så därför har jag nu börjat motionera igen, ska väl sikta på 8000 steg varje dag. Motionen är nästan jobbigare nu än vad maten är, konstigt nog. :)
Man måste vara helt bestämd på att verkligen lägga ner tid på detta, för det är verkligen jobbigt. Så stöttningen och peppen som jag får/fått har varit guldvärld. Att ha någon att vända sig till när man tillexempel är jätte hungrig eller så är grymt skönt! Frestelser finns tyvärr ÖVERALLT!
Att se någon annan äta vanlig mat eller din favoritmat är verkligen en plåga, jag har testat och det är inte att rekomendera.

I morgon hoppas jag att älskade kommer till mig, trots kraftigt ryggont. Jag saknar honom så mycket!!
Planerna för helgen ser iaf ut såhär;
Fredag; Bowling
Lördag; AIK-LULEÅ hemma match (har förköp) :D
Söndag; Slappa

Kommentarer
Postat av: Louise

duktiga du!

2008-10-16 @ 17:03:43
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bowling ikväll och aik imorgon :) kämpa med dieten! Idag blir det prommis!

2008-10-17 @ 10:37:31
URL: http://heltenkeltj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0