Piteå

Hello !
nu är vi i piteå och umgås, jätte trevligt:)
Jag och L tog en lång prommis i går, det var riktigt skönt. Får se vad det blir för motion i dag!
Sitter nu vid datorn men lilla L, inte tvärlätt att skriva då:P Han ska helst trycka han med.
Sov så klart för länge idag också, så det blev lunch direkt jag vaknade. Dom hade lagat omellet, skit gott, och jätte mätt :)

Igår så steg jag upp åt frukost, naturdiet och 1 morot. Sen ut och jogga i 40min. Promenerade först 15 min, sen intervall joggade jag resten av vägen hem. Gissa om jag var nå svettig, haha. Linnet var sjöblött! På en timme skulle jag hinna ut och jogga, duscha, packa och vara klar för avfärd. Det tog ca 1 timme & 10 min :)
Sen kom J och vi åkte till stan, vandrade runt där en stund kollade på skor och sånt som är nödvändigt inför att ett barn ska komma till världen. Sen så till lunch drack jag en modifast, och till mellanmål när jag kom fram till piteå åt jag en modifast chokladbar med lågt GI.
Till middag lagade L en super god kyckling gryta också GI vänlig!  Sen var det prommis.

Just nu så står jag rätt stilla på vågen, men eftersom jag har börjat med GI och motionera massor, så ska det börja hända nått snart igen! Har tappat totalt 10kg sen 2 januari -08. 6 kilo av dom 10 har jag tappat på 3 veckor typ :)


Nä nu ska ja kila!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0