Nya tag, ny dag.

Hej världen.
Jaha nu ska jag väl också försöka mig på detta bloggande, får väl se hur det går!

Jag kommer att skriva om mitt försök att tappa mina "sambo"-kilon som jag har lagt på mig under 3 underbara år med älskade S. Kommer att försöka lägga upp bilder och dylikt i varje blogg för att det ska bli mycket mer intressant för er läsare att se vad jag skriver om. En blogg utan bilder =TRÅKIGT.


Nu har 6 dagar av mitt Nutrillett-projekt pågått, jag mår bra och har tappat drygt 4 kilo.
Hungern gör sig igenkänd på många sätt och vis på kvällarna...och det är grymt jobbigt.
Har varit med S i helgen och se han äta mat var typ det jobbigaste jag varit med om på länge, haha.

Jaja, men det går rätt bra ändå hittills, som sagt är man ju hungrig på kvällarna men det är bara att bita i den sura äpplet och dricka lite vatten eller gå och sova. Men jag har tur att ha VÄRLDENS bästa vän som hjälper mig med detta, stöttar och peppar MAX. Du ska ha ett stort guldhjärta L. :)

Ska till dietisten imorgon och väga in mig igen,
får se vad hon säger om att jag har börjat med Nutrillett.



Tjing, time to sleep.

Kommentarer
Postat av: emma s

vad kul att du bloggar elin :D jag ska läsa flitigt.



puss

2008-10-12 @ 22:14:30
Postat av: Louise

<3

2008-10-14 @ 13:37:33
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0