Måndag & Tisdag

Hello, dålig uppdatering som vanligt !
Men i måndags orkade jag bara inte sitta vid datorn, hade så mycket energi hela dagen så jag var i full gång!
Morgonen började med styrketräning här hemma, situps,armhävningar, abslider och sedan en rask promenad till jobbet där jag klagade lite grann på att outbildade får jobba mera än vad jag som är utbildad får, vilket såklart min chef inte visste någonting alls om eftersom hon inte själv ringer ut vik. Jaja, hoppas bara på ändring! Ska iaf söka jobb på andra ställen nu är less på vänta. Sedan så promenerade jag vidare en bit för att sedan jogga resterande av vägen hem ca 4km. In i duschen direkt jag kom hem, sen var det lunch.


Jag och mor åkte till stan och testade lite kläder och sånt skoj:) Hittade bara ett linne och en t-shirt. Väl hemma igen så var det dags för middag, sen plockade jag grejor hela kvällen och städa till lite. Hjälpte bejb med att bestämma vilka saker som ska vara i lght också. Kommer bli skit najs tro ja:)

Mat (måndag)
Fru: Naturdiet
Lun: 1 laxfile, spenat, 2tsk skagenröra, lite gurka och tomat
Mellan: Nötter
Middag: Köttfärslimpa, sallad, spenat




Tisdag
 
Idag sov jag ändå till 10, riktigt skönt. Vaknade med VÄRLDENS träningsvärk! Jobbade hårt i går när jag tränade, likaså idag:) Just nu har jag ingen träningsvärk alls, men den blir väl 7 resor värre imorgon.
Idag har jag och mamma städat på i hela huset, rensat, möblera om osv. Sen var det middag igen, dagarna går så fort nu för tiden, men det är skönt!
Sen åkte jag och pappa på hockey för att se AIK vinna över Timrå, men icket. Dom la sig ju efter 1 perioden, nya tag på torsdag hoppas jag! Blev förövrigt 4-3 till timrå efter SD.


                                                                                                                                      *58 Jyri Marttinen

Så nu när vi kom hem har jag inte gjort så mycket alls, styrketräna är väl det enda.. jobbigt var det som tusan eftersom jag hade en sjujäkla träningsvärk i magen.
Med 100 situps så försvann den :) Ska berätta i morgon hur jag känner mig!

Mat idag:
Fru: Nutrillett
Lun: Omellett, med korv/skagen.
Mid: 1½ köttbit, bea, sallad


Min vikt står rätt stilla ännu, har tappat 0.3 sen jag började med GI och jogging.

Planerna i morgon ser väl ut så här ungefär:
*Jogga/gå 50min
*Styrketräna 20min
*Lunch/dusch
*Jag och mamma ska hälsa på min syster med barn
*Middag
*Vara med J
* Se tv

Nu är det dags att sova, om man ska orka upp i morgon.
Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0