Fredag

Hello
Jaha då var det fredag igen, känns som jag nyss kom hem från piteå men.. nu är det en ny fredag, som inte alls blev som jag tänkt mig.

Gårdagen var späckad med städ, och bakning och sedan hockey. Så klart så vann ju AIK och gick upp till första plats i Elitserien ! Det var en riktigt härlig match att se på, lite väl mycket slagsmål men den var fartfylld :) 5-1 AIK - HV71
Sen var jag för trött för att uppdatera om gårdagen. igår blev det bara en lång promenad i rask takt iställe för jogging, var så jäkla kallt och det blir så jobbigt att andas, ska köpa mig en andningsmask.

Och eftersom det var -4 i morse blev det samma sak idag, men det blev ändå 9752 steg på bara en promenad :) Samma i går ungefär. Det är så skönt, för jag vaknar klockan 9 på morgon varje dag nu fast jag lägger mig vid 12-01. Men man blir så mycket mer utvilad när man motionerar. Och det är grymt skönt att komma hema och svettas efter ett pass ute och bara hoppa i duschen :)

Står stilla än så länge på vågen , men det kan ju inte hända något varje dag.. Men jag är rätt nöjd ändå att det är 9 kilo kvar till mål, som ska ske om 9 månader då ramlar jag över mållinjen :) Förhoppningsvis är jag i mål innan dess.

Kvällen idag ser väl inte ut att hända så mycket alls, ska umgås med J ikväll och bara tat lugnt skulle ja tro :)
Snacka och se film typ, rätt skönt. Imorgon kommer 1 av mina 3 syskon hem för att fika och sedan ska vi till farmor&farfars grav och tända ljus, och till min morbrors grav i stan. Sen blir det nog J på kvällen också skulle jag tro :)


Nä nu ska ja kila, blir lax och räk/rom sås till middag. GOTT!

Kommentarer
Postat av: Mamami

Jahapp.. lite besviken blir jag, inte ett endaste ord om Bastiban.. :'(

Men en annars väldigt trevlig blogg :D

Kram

2008-11-01 @ 18:44:30
URL: http://porrskrubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0