Etsin Turvaa

Hello !
Kul att så många läser min blogg :) Det gör mycket för fortsatt skrivande.
Jag som lovade att inte ha en tråkig blogg, precis vad den är än så länge. Ingen design, men det ska L hjälpa mig med :)
Och nu ska ja börja lägga upp några pics också.

Idag är det precis 8 dagar sen jag började min diet, och det går nästa bättre och bättre. Man har börjat vänja sig väldigt mycket och att testa olika smaker på drinkarna gör det roligare. Smakade idag yttligare en av dom jag fick av min dietist, Modifast Choklad, MUMS säger jag bara, kändes som jag drack chokladpudding;) Ne, men den var riktigt god faktist.
Mat idag :
Frukost; Nutrillett drink
Lunch; Blodpudding 3 st, 1 morot
Mellan; Nutrillett drink
Middag; Modifast choklad drink
Kväll; 1 mandarin ,1 plommon

Som jag skrev i förra inlägget att jag skulle käka lunch idag, sagt och gjort det blev blodpudding. Och till min förvåning så orkade jag just och pass 3 st. Vanligtvis så skulle jag nog trycka 5. Och det kändes kul att det hänt nått! :) Och jag har även tatuerat mig igen.. eller byggt ut en av dom jag har och fixat till en annan. Den tredje ser jag inte så ofta så den har jag inte hittat så många fel på ännu, trots att den är typ 3 år gammal:)
Det som är vitt på den är helosan som jag just smörjt in!



Imorgon ska jag äntligen få jobba också, skönt! Även nästa onsdag.. vill ha en riktigt jobb nu men jag vet inte vars jag vill jobba, bara det som är mitt problem.

Ha de gött! Time to sleep.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Den dära stjärntatueringen är SUPER SNYGG !=)

2008-10-20 @ 20:55:50
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0