Dietist

Var som sagt hos dietisten idag och hon sa väl vad jag trodde om Nutrillett...
Att man förlorar mycket vätska i början och att man verkligen måste hålla sig senare också när man börjar käka vanlig mat men det vet jag redan om eftersom jag har testat detta förr några gånger. Men när jag gjorde det i januari månad tappade jag 3kilo och stannad sedan där, har väl förvisso pendlat 1+/- olika veckor men. Fick faktist 6 påsar av henne också, som dom hade beställt hem som visningsex skulle jag tro, och det var ju sånna som jag har testat, Cambrigde banan, kakao, kakao/mint. Banan var ingen höjdare! Sen var det också Modifast potatis och purjulök, choklad, vanilj. Vanilj trodde jag skulle vara jätte god för den luktade verkligen super gott, men det kändes som jag hällde i min smält smör med smak av pulver/vanlij. USCH!

Idag har det gått relativt bra också faktist, dag 7.
Frukost; Nutrillett, ½ banan
Mellan; Cambridge Banansmak
Lunch; Modifast vanilj, 1 hårdbröd, gurka, tomat
Middag; Nutrillett , 1 hårdbröd, gurka, 2 morötter, några haricorts verts(stavning?)
Kväll; 2 mandariner

Som ni ser så är hårdbröd något jag inte kan vara utan,
och jag har upptäckt att man kan faktist krydda maten och OJ så mycket godare grönsakerna blir!

Ska käka vanlig lunch i morgon för att jag ska tatuera mig, så man inte blir knäpp! Vilket jag blivit förr när jag tatuerat mig och inte käkat bra. Men då ska jag byta ut frukost och middag till drinkar, sen ska jag köra på som vanligt med drinkar tills dom är slut, och sen börja med GI. Jag LÄNGTAR hur mycket som helst efter vanlig mat, mest saknar jag ju såklart min favorit Korvstroganoff! MUMS:) Å våran granne grillade i går, gissa om de luktade nå gott!

Kroppsligt så märker jag själv att mitt ansikte fått en annan form om jag jämför med när jag tog studenten.
Magen känns mindre, inte uppsvälld och tjock. Så jag känner mig nöjd med detta resultat än så länge iaf :)
Jag är en sån som vill att allt ska hända nu helst, men har märkt att det inte går att göra så.. så jag får allt vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Louise

fy vad du är duktig!

2008-10-14 @ 13:33:47
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0