Design & sånt

Hello!
Som ni ser nu så är min blogg lite annorlunda jämfört med förut, men det ska fixas lite till. Det är L som gjort det åt mig, hon är wunderbar:) Ska bli svart bakrund då svart är min favoritfärg.

Jag och Louise party -07


Idag så har maten också gått bra, åt vanlig lunch idag också. Vi var på Tatung, och jag åt sallad och kött. MUMS. Jag orkar inte alls samma mängd som jag gjorde förr, och det är super najs, känns jätte bra.
Min dag ser ut så här:
Frukost; Nutrillet ½ banan
Lunch; Sallad, kött (minns inte vad det var för kött,men gott vare;) )
Mellan; Mandarin
Middag; Naturdiet, sallad
Som ni ser så har jag inte varit så jätte duktigt i dag med drinkarna.
Men jag blev så mätt av lunchen att jag orkade inte käka senare.

Vägde mig idag här hemma och vågen står rätt still nu, måste börja röra mig ännu mera och dricka flitigare!:) Har 13 kilo kvar till MÅL. Men nästa vecka ska jag köra en stenhård GI vecka, då får jag iaf äta vanlig mat, så då är jag nog nöjd. Men samtidigt så saknar jag inte vanlig mat lika mycket nu som jag gjorde för 5 dagar sen om jag säger så. Idag är det nog min 10 dag, om jag inte räknar helt fel:) Och sen jag började så har jag tappat totalt : 4,3 kilo. Och det känns och syns tycker jag själv, så jag är rätt nöjd att det funkar.
Jag mätar mig även runt midja,höft,lår,byst. Det har jag gjort sedan 2 januari -08. Och det är stor skillnad där också, vilket är mycket motiverande. Tappade ca 10cm från Jan till Feb, och står väl som still där ännu,pga mitt jojo-bantande. Men så länge den inte växer är jag rätt nöjd:)

Måste bara säga att jag gillar Luis Royo's bilder STENHÅRT! En av mina tatueringar är från hans målningar:)

Nä nu ska jag börja ladda för Bowling, så jäkla kul. Sista jag gjorde de var 4år sedan, så får väl se om jag är så bra :P
Bejb kom förövrigt inte till mig i helgen, han har alldeles för ont och käkar medicin för det. Bussresan skulle bli för jobbig då den är på 2 timmar sittande färd. Men nästa helg kommer han, om nu inte jag åker dit :) Puss sötälskling. 

Ha de jätte bra tills nästa gång.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0