Bowling hockey film

Hello
Ny dag, inte allt för mycket att säga om dagen. Sov lite för länge idag, åkte med mor och far till stan och kika runt lite, promenad med J på ca 8700 steg, hem och käka och sen hockey som AIK vann mot luleå:D 4-1. Sen åkte jag hon J hem till mig och såg Himlens Hjärtan eller vad den nu heter. Nu sitter jag bara här och fryser och är jävligt trött!

Gårdagens bowling då, jag kom på 2 plats av 5 möjliga! :) J vann.
Men det var skit skoj, var ju som sagt väldigt länge sen man spelade. Har ont i dag i axel'n fingrarna, armen... ja typ överallt :P Otränad kallas det visst....

Idag blev min dag såhär;
Frukost: Nuturdiet, 1ägg
Lunch; Modifast
Middag; Tacos (utan bröd)

Valde att käka middag idag iställe då jag klev upp så jäkla sent och eftersom vi skulle äta sån god mat :)
Och mätt blev jag, fy! Och som ni ser så åt jag för lite idag, man SKA äta 5 påsar per dag, men jag brukar käka 4 iaf. Men nu steg jag ju upp för sent.. men bättre lycka i morgon. Då blir det även en promenad:)

Nä, tyvärr så har jag inge mer att skriva idag, är nog för trött. Men blir bättre imorgon:)

Taget av mig i Sthlm -05

Etsin Turvaa, i like this song. Time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0