14 dagar

Hello!
Sorry för dålig uppdatering, orkade inte skriva i går jag var så jäkla trött!
Som rubriken, nu har 14 dagar gått av mitt Nutrillett-projekt, och det går hur bra som helst.
Har tappat totalt 5,9 kg :) Och det är hur underbart som helst, om ni bara visste.
NU är det bara 7 kilo kvar till mål och jag har satt upp en tid på när jag ska ha nått mitt mål, 31 december. Jag tror att jag har tappat det och kanske lite till innan dess! För nu är ja så inne i detta så man kan ju inte ge sig nu heller, ska börja käka HÅRD GI i morgon. Så frukt bli jag utan, jag vet att det är mycket druvsocker i det, men eftersom jag inte har något som helst sötsug eller sockersug vilket jag förut ALLTID hade så unnade jag mig frukt under mina Nutrillett veckor.

Min dag igår:
Frukost; Naturdiet
Lunch; Modifast , 1banan, några vindruvor och lite nötter (tro det eller ej men jag klarade mig mellan 13 fram till 18)
Middag; Naturdiet

Min dag idag:
Frukost; Naturdiet
Lunch; Naturdiet
Mellan;Naturdiet
Middag;Naturdiet

Idag kommer jag att vara bättre på att dricka bara drinkar, för jag steg upp halv tio idag :)
Nu ska ska snart jag och J ut & gå, skönt. Jag ska börja jogga i morgon eftersom jag ska börja käka GI också.



Nä nu ska ja kila! Ha det bra. Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

jag har en atkins bok du kan låna, den är svinbra!

2008-10-21 @ 14:43:32
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: sjukgymnaststudenten

Hej! har lite erfarenhet av olika "drinkar" och kul att det går bra för dig men börja redan nu planera för hur du ska äta senare! för som din dietist säkert sagt- lätt ner- ännu lättare upp! jag kunde inte ens se på en chokladbit efter min period utan att gå upp tre kg! det eftersom du sänker din ämnesomsättning till typ noll! så var beredd på det och att det tar säkert 4-6 veckor att få den till någorlunda normal nivå.. och för att få den så så kan du inte ligga på kaloriunderskott.. jävligt! I Know men det är tiden efter din avslutade diet som är den svåra!

2008-10-21 @ 15:55:27
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: ab

fy fan va du är duktig elin!

2008-10-22 @ 14:22:47
URL: http://annaberglundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0