Uppdatering

Hello!
Nu var man dålig på skriva igen. Lördags blev det ju som sagt fest, dagen började med att jag och syster åkte till stan för att utöka min outfit för kvällen hade inte riktigt bestämt mig om vad jag skulle ha upptill. Men det blev det jag hade hemma ändå :) Åkte hem igen till ursviken, och började göra mig klar, syster jobbade till halv tre så när hon kom hem var det snabba ryck att fixa sista stylen, sen kom P och hämtade oss, svängde förbi MAX och beställde mat och åkte sen vidare till lokalen och käka och starta upp!  Det var en riktigt kul kväll faktist!:) Kunde dricka mer än vad jag trodde jag skulle klara av, iofs så tog jag det jäkligt lugnt, och sen så började vi rätt tidigt. Men kul var det iaf:)!

Söndag: Vaknade redan klockan 9 och kunde inte somna om... men låg ändå och halv sov till elva tro ja :) Sen åkte vi till ICA MAXI och handlade lite grann, och sen hem till Kåge, här var de kalas som nalkas. Mamma fyllde år i onsdags så det blev kalas lite senare. Trevligt när alla kommer hem:) Men livat det var det!! Söndag kväll ordnade L mig en ny design till bloggen, blev super nöjd! TACK:)

Jag skulle vara rak i ryggen på kalaset, gick rätt bra :P


Idag har det väl inte hänt så mycket alls, det stormade igår kväll/natt och även lite på dan, sov såklart för länge! Surrade med L i telefon rätt länge idag, när vi la på så var det meningen att jag skulle gå ut och skotta gården, men då ringer gubben min, och just när vi ska lägga på ringer hem telefon och det är jobbet som ville att jag skulle hoppa in i kväll och jobba, så nu har jag jobbat ikväll! Blev även i morgon, en ordinarie är sjuk. Så jag ska jobba HELA veckan:) Känns skönt att få jobba lite grann, pengar behövs alltid.

Träningen känns som jag lagt den på hyllan, men ändå inte... jag promenerar minst en gång per dag, men inte alltid i rask takt sen i torsdags. Är i en svacka nu, måste komma igen snart! Vågen våran är utan batteri för tillfälligt så jag har inte vägt mig sen i torsdags, kanske lika bra det för det har nog inte hänt så mycket!

Kommentarer
Postat av: Louise

Man kan inte alltid vara på topp! du kommer igen, det är jag säker på :)

2008-11-25 @ 09:23:19
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Ung mamma

Kämpa på! Inga svackor nu! Hör av dig om du vill ut på prommis!

2008-11-25 @ 15:25:16
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rak ryggad å rätt framåt. :)

2008-11-25 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0