Uppdate!

Nu är det kväll, och jag älskar LÄKEROL Salmiak ! MUMS säger jag bara, men det är inget jag får äta igentligen. Bara i måttliga mängder kanske :P Men jag måste få suga på en lakrits ibland.

Ikväll blev det prommis med J och två hundar, en skällde och en studsade. Jaja, dess vovvar ! Blev en prommis på 12000 steg idag också, med dock inte lika rask som i går. Ska nog börja på gymmet snart, eftersom det är så kallt ute att jogga så har jag tänkt löpa på bandet där iställe, och samtidigt träna mage, armar och rygg också:)

Min mat idag kanske ni vill kika på:
Fru: 1 smörgås med skinka och gurka (FRÖIG heter brödet) Yoghurt
Lun: Omellett ,2 skinkskivor ,1 tomat
Midd: Kyckling, grönsaker, kebabsås

                      Maten kanske inte ser så aptitlig ut men är supergod!

Man står sig så bra på dom där måltiderna att jag blir aldrig hungrig mellan dom :)
Har även träna mage, rygg, armar ikväll. Riktigt skönt! Mer i morgon. Gjorde 140 raka situps på bollen, och även sneda.

Mitt delmål den här månaden är att tappa yttligare 3,6 kilo till. Men då måste jag ligga i, min dietist tyckte väl att det var att ta i lite, eftersom jag ska till henne typ 3 dagar innan den här månaden är slut. Dvs att jag tänker tappa drygt 1,2 kilo i veckan. Och när jag tänkte efter så var det lite väl hårt kanske.... :P Men vi får väl se. Blir nöjd om jag iaf tappat 2 kilo!

                                    Jag förra helgen
Nu ska jag dra mig:) Och tack för alla kommentarer, tar gärna emot flera!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0