Torsdag & värk

Hello!
dålig uppdatering igen, men jag har jobbat varje dag och är så trött på kvällarna att jag orkar aldrig sitta här. Nu måste jag sitta här för att jag ska kolla upp bussarna för imorgon när jag ska åka till gubben efter jobbet :) LÄNGTAR!
Han ska ha middag färdig när jag kommer "hem" och sen ska vi bara myyyyysa :D Har inte träffats på 3 veckor pga jobb osv.

Har alltså jobbat mån-fre och tjäna money! Skönt som tusan, fick ju ingen JÄTTE lön den här månaden om jag säger så :P Ska väl överleva, men det är ju julafton också.

Vågen funkade idag, trots att det var slut batteri.. så jag skynda mig upp på den för att se om det hänt något. Icket, står helt stilla trots att jag inte motionerat på en vecka precis idag. Iofs cyklar jag varje dag till jobbet, eller går. Men nu har jag kommit mig ur den svackan faktist! Kändes så skönt att se att jag inte gått upp något, och det peppar max. Men jag har ju skött maten ändå. Inga problem med det alls faktist!

Så har ryggen pajjat igen, inte allt för ovanligt! Haft ont sen i onsdags, haltandes och ojandes. Gör så förbannat ont, det strålar upp i ryggen och ner för benet och det spelar ingen roll om jag går står eller ligger, och ont gör det när man går med höger ben. Bättre det skär ihop på en gång, annars får det vara tycker jag :)


Nä nu ska jag kila, nästa gång vi hörs är jag hos bejb:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0