Torsdag

Hello, blev ingen uppdatering i går. Blev så trött och orkade inte sitta vid datorn halv elva i går kväll, man blir så jäkla trött av att jobba heldag! Men men..man får ju som sagt peniiinga:)

Steg upp 09:15 idag faktist, sen kom J och hämtade mig kl 10 och vi for och simmade, skönt:) Blev väl inte allt för effektivt tycker jag. Blev ingen prommis idag ,har sprunge runt på stan däremot! Efter simningen åkte vi in till stan och J käkade på frasses men jag såg såklart bara på, köpte mig en drink senare och ett mellanmål som jag åt senare under dagen. Riktigt god var den också. Allevos bar Choklad/Arraks smak, lågt GI också. Sen åkte jag vidare till systeryster och barnen för att hämta dom på dagis och skola, eftersom dom båda jobbade idag och jag var ledig :) Åkte senare ner till stan och mötte upp syster för att gå på kvällsöppet på Kappahl.
Hittade inte så mycket som intresserade mig faktist, testade några kjolar men dom satt inge bra.. eller jag har inte riktigt kroppen för kjol tro jag. Men efter ett tag så hittade jag mig en ny väska faktist, fin var det:) Och en sjal.

Äntligen hemma, igen. Då var det bara att lägga sig igen då.. börjar jobba sju imorgon men bara till 14, sen blir det stan igen:) Jag flänger rätt mycket som ni kanske märker, men jag tycker samtidigt om att det händer saker runt mig jämt!
Men kroppen och hjärnan tar faktist stryk av de, men det kan det vara värt ibland :)

Mat idag:
Fru: Yoghurt linfrön, GI bröd
Lun: Modifast drink
Mellan: Allevo bar
Middag: Taco tallrik (utan chips & smältost)
Kväll: Lite nötter

Har faktist ätit riktigt bra idag, men jag måste stiga upp i tid om jag ska få i mig alla mål. Ska man ha 3 timmar mellan målen så måste jag stiga upp i tid också:) Vågen står still, än så länge;)

Time to sleep!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

kooooooom igäääääääääääääääännnn :D

2008-11-13 @ 23:00:06
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0