Synd & Bio

Helluu!

Glömde ju skriva att jag var på bio i fredags, jag och J kom på den iden typ 2 timmar innan den skulle börja och det är inget jag ångrar, för den var riktigt sevärd tycker jag :) Patrik 1,5 såg vi, ja den var riktigt bra! Handlar om två homosexuella som vill adoptera ett barn, vilket dom tror är en liten pojk som är Patrik 1,5 år, men som senare visar sig vara Patrik 15 år och homofob efter ett fel i protokollet från adoptionsbyrån... ja den är helt klart sevärd!:)

Var på bio idag igen, men nu med min äldsta syster:) Vi såg Rallybrudar, den var riktigt bra den också:) Sevärd film!
Söndag idag, inget speciellt hänt.. sov så klart alldeles för länge 11:15 steg jag upp.. då var det frukost. Sen fick ja ju såklart huvudvärk som vanligt. Sorry J för att jag aldrig hörde av mig till dig!!!! Sen blev det en väldigt lugn promenad med mor &far runt Kåge, var ishalka överallt. Mamma traskade på som vanligt medans jag och pappa halkade efter :P
Men det var riktigt skönt ute idag ändå, solen sken och det var +3 grader. Hade behövt jogga igentligen, men jag är alltid förkyld och verkar alltid ska vara det. Har käkat en kur Kåvepennin, men det hjälper inte alls. Har nog en virus hals som sköterskan sa, måste ta och kolla upp den tror jag. Hostar och snorar JÄMT.

Och idag känns det riktigt som en latar dag, jag har tilloch med syndat...... lite popcorn och cola light. Men jag tycker att jag förtjänar det ändå. På torsdag så är det precis en månad sen jag började mitt projket att gå ner i vikt och har alltså inte ätit NÅGOT onyttigt förutom vanlig mat sedan dess, så lite popcorn kan ju inte skada :)

Ska till min dietist i morgon och chocka henne, sist jag var där var jag 7 kilo tyngre! Så det ska bli riktigt intressant, och vi ska även måtta mig överallt :) Att mäta sig överallt är jäkla motiverande, bara för att det inte syns några resultat på vågen så kan det synas i måtten. Kroppen ändrar form fast man inte går ner i vikt, vilket är jäkla bra. Det åker nog med en hel del slaggprodukter som kroppen inte vill ha genom toalettbesök!

Jaja, nu ska ja kila. Hoppa in i duschen och bli lite fräschare :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0