Söndag kväll + Farsdag

och inget skoj har hänt alls.. Jobbade ikväll, en kvällstur och JÄTTE lugnt på jobbet. Nästan så man somnade när man satte sig ner. Ska jobba även imorgon och på onsdag, sen åker jag till gubben min:) Ska försöka få lite mera ordning på lght så det blir mera hemtrevligt. Hans far var på IKEA, så vi passade på att beställa saker med han, bla ett köksbord och stolar, lite lampor och sånt :) Blir en sen inflyttningsfest där, när allt börjar vara i sin ordning så är ni välkomna :)

Motion idag, har varit lite dåligt om det blev en prommis och lite jogging. Men nu måste jag fan lägga på ett kol med träningen känner jag.. blir som latare och latare känns det som. Vill inte tappa motivationen! Vikten går neråt iaf, och det är superskönt.. blir en överraskning varje gång man står på den! :)

Helgen har varit lugn,skön & mysig:) Jobbade som sagt både fredag och söndag, båda kvällar rätt skönt faktist! Är ju ingen morgon människa precis :P Men imorgon blir det att stiga upp SENAST 09:00, får då blir det jogging, dusch, lunch och sen jobba till klockan 20. Man hinner så mycke mer om man stiger upp, sover man till 11 som vi gjorde idag så försvinner som hela dagen vilket är jätte tråkigt. Har som sagt tänkt börja på gymmet också inom kort! Känns rätt kul faktist.

Mat idag:
Fru: Yoghurt med linfrön, 2 GI bröd med skinka /ägg
Lunch/middag: 2 köttbitar, bea 1 morot.

För lite mat idag också.. måste skärpa mig!

Nä nu ska jag kila. Kram på er.


 
Jag vid havet                                Korsträsk

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken gym blir det då?

Go girl! =) jag tror på att du klarar det här

2008-11-10 @ 09:13:00
URL: http://mittnyaliiv.blogg.se/
Postat av: Louise

du är så duktig!!!!!!!!!!! ska du till seb i helgen? vi ska till vissträsk på lördag

2008-11-10 @ 15:04:18
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0