Söndag

Goddag!
Idag tvättar vi för fulla muggar, och har besök av C & L, trevligt :) Tråkigt bara att L jobbade idag.
Vi har hunnit käka en lite sen lunch också, gott! Har städat och stökat lite idag också, sånt som behövs när man inte bor hemma :P Måste ner i tvättstugan igen strax, så vi inte tvättar på nästas tid! Grannarna här verkar ju inte så muntra, träffade en gubbe i trapphuset och jag hälsade som man brukar, men inget svar tillbaka. När vi kom från tvättstugan kom det en karl och gick mot oss, han skynda sig in i en dörr och hälsa inte han heller. Konstiga.


Mat idag:
Frukost: 2 fröig och 1 hårdbröd. Ost, skinka, ishavs. Te
Lunch: Skaldjurssallad
Middag: Har inte kommit dit än:P

Motion idag blev inte så jätte aktivt, men vi har sprungit upp och ner till tvättstugan, skurat, kasta skräp osv :)
Imorgon blir det hockey, var match igår och AIK vann:) Hoppas på det i morgon också!


På tisdag ska jag hjälpa J att inreda lght som äntligen är klar!:) Tycker om då det blir fint, och man får städa och stöka på.
Skulle till dietisten imorgon men jag stannar i Älvsbyn till i morgon så jag har skjutit upp tiden, och hoppas jag får komma i veckan ändå :) Brukar gå bra.


Nä nu ska jag kila ner i tvättstugan.
Kram

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Tack för all hjälp jag får! Jag tänkte åka in till stan och köpa färg till sängen och vaggan imorgonförmiddag så då kan vi måla någon kväll i veckan! :)

2008-12-01 @ 13:16:05
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0