Promenad och blommor

God kväll!
Idag blev det en seg morgon, inte allt för ovanligt om man är jag! Första jag gjorde när jag vaknade var att starta igång min mobil och ringde gubben för att höra hur han mådde idag, inge vidare alls, hans dag började med att kräkas! Stackars älskling:(  Stoppade i mig lite frukost och läste tidningen, sen promenerade jag till affärn och köpte blommor och choklad & en trisslott till mor på hennes födelsedag:) Och såklart så vann hon på den också, men dock bara till två nya som blev nit bägge två. Sen var det middag och sånt där, tejpade lite på vitrinskåpet som ska målas i morgon och tv-bänken så det inte kommer måla överallt! :) Tur jag har en skicklig far! Efter middagen åkte jag till J och vi putsade upp spjälsängen, och det var jobbigt och slitsamt.. vi fick ju sår på händerna!

Träningen idag var inte super effektiv, men jag promenerade iaf rask takt men dock utan stegräknaren för den glömde jag :P Ingen styrketräning idag, still träningsvärk som heter DUGA! Kan inte ens ligga på sidan på golvet för det gör ont i revbenen & höftbenet. Mera träning i morgon!

Mat idag:
Frukost: Yoghurt , 1 fröig smörgås med 2 skinkskivor
Lunch: Naturdiet drink
Middag: Tacos med LITE tacochips
Kväll: Nötter & vatten

Till varje måltid dricker jag 1 stort glas vatten och även ibland en kopp grönt te om de finnes hemma.
Ska köpa nytt i morgon!




Oj, vad tiden går fort, att liten blivit så stor redan,6 månader har redan sprungit förbi. Här var du bara 3 dagar gammal Levi, men lika söt om inte sötare har du blivit!:)

Nä, nu ska jag nog ta och sova tro jag:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0