Outfit och hockey

Godkväll!
Jag har fått för mig att alltid skriva på kvällarna nu, men det känns som bäst för då har hela dagen gått och man vet allt:)
Steg faktist upp kl 10 idag, otroligt! Men trött var jag, frukost och sen en prommis med mor & far runt Kåge:) Hade huvudvärk idag och mådde allmänt dåligt, blev en lång och varm dusch när vi kom hem och sen kröp jag under filten och såg tv en stund. Surrade lite med L på tlf också, blir mest troligt att åka dit nästa helg:D Känns super kul, var så länge sen man såg dom, och både jag och seb saknar lilleman! Var på hockeyn i kväll, som aik såklart lyckas förlora.. jäkla skit! Nu ikväll så försöker jag hitta nån outfit att ha på mig på lördag, då ska jag dricka för första gången sen jag tappat 8,9 kilo :) Längtar massor.

Älskade är iaf på bättringsvägar nu, skönt! Det är så otrevligt att måste kräkas jämt.

Motionen blev inte lyckad idag, har fortfarande träningsvärk men dom mycket bättre än igår :) Så imorgon blir det nya tag!
Har kommit på mig själv att jag skrivit att jag bara har 2 kilo kvar till mål, men det är om man räknar från vad jag hade för matchvikt i januari! Men från att jag startade min viktnedgång för ganska precis en månad sen så har jag tappat 8,9 kilo totalt räknade jag ut idag, och har alltså 7,4 kilo kvar till mitt mål som ska vara på nyårsafton. Så då blev det lite mer kämpigt då eftersom jag står rätt stilla nu. HEJA HEJA ELIN!:) 
 
Mat idag:
Frukost: 2 fröig, en med skinka och en med leverpastej, 1 ägg
Middag: Leverbiff 5 st, LITE ris, broccoli, vinbärsgele

Åt visst inte så mycket idag alls, eller nå många gånger.. men jag var aldrig hungrig där i mellan. Mådde dåligt då så.
Imorgon ska jag åka ner till stan och träffa syster med barn och gå och äta lunch, och en sväng på stan. Imorgon kväll ska jag, syster, och C gå på bio och se Madagaskar 2 !:) Ska bli mysigt.


Nä nu ska jag inte sitta så länge till. Ska upp tidigt imorgon!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

inte nästa helg då jobbar jag!! :/

2008-11-21 @ 08:40:02
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0