Ögat mitt

Ja, om ni bara visste hur jag såg ut i morse, blev nästan rädd för mig själv.. ser ut som jag har boxas i natt eller nå:P
Det var så jäkla svullet och igenklibbat huvva, så äckligt! Jag vaknade också av att det kliade i ögat, och det har kliat hela dagen lång men dock inte lika som igår.. verkar gå över nu!
   
    Igår kväll, innan jag la mig      Innan jag fick upp ögat      Efter jag fick upp det

Jaja, nog om de! Tog sovmorgon i morse, skönt som bara den. Bra väder var det också ute så det var bara att slänga i sig lite frukost och sen var det jogging runda som gällde, hör och häpna jag joggade första gången sen i fredags, blev en runda på 10548 steg:) Nöjd över resultatet också. Har även räknat ut att jag tappat 1,8 kilo på en vecka och jag tycker inte att jag gör nått alls.

Mat idag :
Fru: Youghurt, linfrön, grönt te ( har som fastnat för det nu)
Lun: Entrecote 1 bit, 2 kokta ägg, vitlöks cream freich
Midd: GI-burgare, bönsallad, ramlösa

Känner mig nöjd i dag över både mat och motion, hoppas på samma i morgon också :) jobbar iofs i morgon mellan 7-16:30 men efter maten blir de en lång prommis för sen är det tv:n som gäller !
Mina gym planer blir lite förskjutna, eftersom att så länge det är väder för att jogga ute och det är gratis så gör jag det. Promenera kan man ju göra året om utomhus ändå så, men joggingen blir mycket jobbigare. Och då tänker jag börja mest troligt på Friskvårdskompaniet. Ska till min dietist den 1 dec igen, efter flytt av dag eftersom jag har jobb den dagen jag egentligen skulle dit. Så jag fick 3 dagar extra att kämpa på!:) Då måste jag har nått mitt delmål, så är det bara.. för sen så har jag bara 30 dagar på mig att nå mitt mål!

Nä, nu har jag inge mera att till lägga så nu kilar jag !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0