Kli kli & åter kli

Jag blir galen på mitt öga snart... det kliar så förbaskat! Och det började redan igår.. När jag tittar neråt så tar det som stopp, och jag ser inte lika långt ner som med höger öga. Vad har jag nu fått för skit?
                                                 Se så jag ser ut! Ser ju ut som jag har fått en smäll, men det kliar så jag dör.

Jahaa, dagen blev inte alls som planerad. Blir besviken på mig själv att jag gör så här.. men konstigt nog så går jag neråt i vikt iaf, vågen visade -0,3 men det räcker ju att det bara är vätskan som är annorlunda från förra gången. Men jag väger mig alltid på morgonen. Skulle ju som sagt hinna med en joggingtur i dag, men jag stängde av väckarklockan för jag  var sjukt trött och blev väckt av far som ringer hem och ber mig förbereda lunch, upp fort som bara den råffa åt mig några rena kläder, startar en tvättmaskin och sen in i duschen med mig. Laga lunch/ frukost åt mig och far, sen laga middag som jag skulle ha med mig på jobbet hänga upp tvätten som jag tvättat, sen var det bara att cykla iväg. Och långtråkig dag på jobbet såklart, hur lugnt som helst ! Blir nog mer fart på onsdag :)

Så imorgon SKA jag jogga för då är jag iaf ledig, sen så har jag väl inga större planer för dagen.
Mat idag:
Frukost: 2 GI bröd med kalkon 1 tekopp-grönt te
Middag: Tacokyckling och wook grönsaker
Afton: 1GI bröd med kalkon 1 tekopp-grönt te

Jag vet man ska helst inte äta på kvällen, men jag var jätte hungrig klockan 8 och tog mig en smörgås.
Har faktist tappat ändå 12 kilo på drygt en månad 2 veckor :) Känner mig stolt!

Helgen blev inte heller som planerad, fick jobb på fredag iofs bara en dag tur, men det blir inte Älvsbyn heller för gubben min skulle visst på firmafest och det må han ju få göra :) Jag ska ju på skoterfesten nästa helg så (22 nov), det blir första gången jag dricker på 2 månader och 12 kilo lättare. Förhoppningsvis ska jag ha hunnit tappa lite till innan dess :)
Får se hur det går! Men då blir det bara vin, och inga öl! + extra motion.

Så helgen blir väl såhär iställe:
Fredag: Jobba , kvällen vet jag inte än
Lördag: Hockey
Söndag: Vet ej.
Mest troligt ska jag vara med J också:)

Nu ska jag kila! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0