Goddagens

eller nu ska man väl egentligen säga godafton.
Tog mig en lång prommis idag/jogging, det blir så mycke jobbigare då det är kallt! Fick blodsmak i halsen, väl hemma igen så var det dags för styrketräning som innebar:
Abslider 4x15
Plankan 4x10sek
Bollen-Situps 5x20
Armhävningar 4x10
+
Jogging/promenad 12924 steg. Känner mig rätt nöjd över dagens träning! Blir densamma imorgon, är så grymt skönt när man kommer hem:) Men armhävningarna var lite tunga idag, men det gick igenom!

Mat idag:
Lunch: Omellet på 2 ägg, 3 korvskivor, grönt te
Mellan: ½ banan(direkt efter joggingrundan, sen styrketräning)
Mellan: 2 hårdbröd med ost, skagenröra, tomat och ruccola, grönt te
Middag: Kött, lite ris

Vikten står stilla nu iaf, men jag har inte varit så aktiv sen i torsdags typ.. känns tråkigt. Men bättre jobb i veckan och framöver, alla har ju sina svackor! Har iofs promenerat varje dag, men inga raska takter inte.








Imorgon ska jag jobba 3 timmar bara, sen ska jag följa J till förlossningen på besök, ska bli spännande!:) Sen blir det att ta de lugnt. Ska hinna med promenad innan jag börjar jobba också. Onsdag ska jag kanske åka till gubben min, beror på om han blivit frisk då, hoppas det !:) Var ett tag sen vi sågs ju.

Nä, nu ska jag kila
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0