God morgon sjusovare

Själv steg jag upp halv nio, eftersom dom ringde från jobbet och undrade om jag kunde hoppa in och jobba ikväll. Givetvis vill jag de, pengar pengar pengar :) Sen så kommer gubben hit idag också, får se vad vi hittar på för nå kul:)

Steg som sagt upp tidigt idag, och åt frukost för att sen bege mig ut på morgon jogging/promenad! Det märks resultat på min kondition också, så jäkla kul! Jag orkade jogga non stop halva vägen:D Jag var överlycklig när jag hade klara de, vanligvis så brukar jag gå 5 gånger på den biten. Det var riktigt skönt. Duschad och fräsch är man nu, måste stoppa i mig nå käk också. Magen kurrar litte!:)

Så dagen idag ser väl ut så här:
Åka till stan för att handla och kika runt.
Hem och jobba.
Gubben kommer och myser med mig.
Godnatt :)

Nu har jag inge mera att skriva, uppdaterar ikväll:)
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite synd var det att jag totalt glömt bort att jag skulle jobba idag. Men vi får gå någon annan dag istället!

2008-11-07 @ 13:51:42
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0