God kväll

Jahaa, nu var det kväll då!
Vi åkte ner till stan för att äta lunch och sedan handla, och det blev gjort..mycket god mat! :) Stod mig på de i 6 timmar! Åt dvs för lite mat idag igentligen.. Men sånt som händer. Känns som onödigt att käka när man inte är hungrig, men ett mellanmål måste man ju äta ändå, kroppen måste få arbeta med ämnesomsättningen.

Jobbet gick jätte bra, jobbade inte på min favoritvåning dock, men det  var så lugnt nu ikväll så det var helt okej! På söndag jobbar jag på favvo-våningen:) När jag kom hem var jag jätte hungrig såklart, så det blev lite käk, gubben min hade kommit också, han var med mina päron i 2 timmar drygt själv, men det gick ju bra :)
Nu ska vi nog gå och sova, han ligger redan i sängen och suckar :P

Imorgon blir det promenad och stadsvisit:)


Tjing! Time to sleep. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0