Fredag & Ont

Hello!
Känns som det var jätte längesen jag skrev, fast det bara var i går senast..
Igår fick jag världens hemskaste magknip, trodde fan jag skulle dö.. Magen var hård som sten och stor som en ballong, och det vred och vände sig och sög och allt möjligt, såklart just när jag ska gå och sova. Resultatet av allt detta blev ett glas samarin, 1 papavarin, och sovandes sittande för jag mådde så jävla illa! Vaknade typ 3 timmar senare av att jag sitter och magonten har gått över.. la till kuddarna som jag buntat upp och somnade om. Känns lite grann idag som det gjorde igår, men inte alls lika hemskt. Men som sagt av GI kan magen bli knäpp, har ju börja äta VÄLDIGT lite extra kolhydrater och jag tror som L säger att jag inte tål mjölmat. Magen kraschar direkt!

Imorgon blir det jogging som bara den, nu står jag bara stilla på vågen och det är så tråkigt! Ska jag nu tappa 9 kilo till må jag verkligen ligga i. Funderar ibland om jag ska köra en sväng till med drinkar, men då måste jag börja om med allt igen, och det vill jag inte.. Känner mig jävligt neg om vikten just nu, men grymt peppad att göra nått åt de! Då kan det ju inte vara så svårt. Eller hur?!

Dagen idag då:
Frukost, sen kom J och vi tog en lång prommis med vovvarna, men jag känner att jag behöver mera motion än så. Så det blir en jogging runda och promenad i morgon. Måste bli flitigare med styrketräningen också, om magen ska bort. Väl hemma igen så åt jag mellis som bestod av 2 Gi bröd med skinka gurka tomat och ishavs. Sen åkte jag och pappa och såg hockey i stan, vilken jävla match alltså. 2-2 blev det, men kunde blivit så mycket mer när skottstatistiken blev 51-19, så ni kan ju gissa om vi hade lite chanser på fler mål! Hemma igen blev det middag, sen nu har jag bara slappa döfläsket. Är super trött trots att jag sovit 16 tim på 2 dygn. Iofs var en av nätterna bara 6 tim, och den andra 3 tim för mycket.

Mat idag:
Frukost: 1 ägg, yoghurt, 1 bröd
Mellan: 2 mackor med skinka tomat gurka ishavsröra
Middag: 2 köttbitar och sallad

Har hittat en super fin låt "Alejandro Fuentes - Sail Away"
Nä nu ska jag kila. Fifflade lite med kameran nyss :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0