Fredag

God kväll!
Sitter nu här med hårfärg i håret, ska bli mörkgyllen brunt :) Har fixat outfit för i morgon också! Sprang runt på stan med syster idag HELA dagen typ. Fann mig ett linne, tights, strumpbyxor, halsband :) Vi var även på bio i kväll, med lilleman. Blev Madagaskar 2, vi var ju inte ensamma i salongen vill ja lova och jag började med att skämma ut mig... hade handväskan på axeln och popcorn i samma hand när min handväska helt plötsligt glider ner från axel och jag skakar till hela popcornen så jag slår ut lite av popcornen på golvet och även på flickan framför, sen när jag sätter mig ner och ska ta av mig jackan smäller jag in den rakt i grannflickans popcorn, men de hände då inget med dom för hennes mamma hann vara med! :P Snacka om klantig!

Nåja, filmen var bra iaf! Sen hem och färga håret, se Idol till och från.. att inte Johan Palm åker ut är ju en skandal alltså!!
Blir han Idol 2008 ska jag aldrig mera se Idol i hela mitt liv!

Träningen blev väldigt dålig idag, promenad och promenad men jag har traskat runt på stan iaf, inte för att jag räknar det som motion men! Ska hinna ta mig en prommis imorgon tänkte jag:) För sen blir det fest, för första gången sen jag tappat 9 kilo:) Ska ta de lugnt.

Åh , det blir inge piteå nästa helg, jag som ville de! L jobbar:( Tråkigt.

Nä nu ska jag skölja ur håret, sen är det nog god natt!
Kram ( ni som läser får gärna lämna en peppande kommentar, de motiverar som bara den!)

Kommentarer
Postat av: Elina

Pepp pepp! Jag hejar på dej, du är grymt duktig som håller motivationen uppe. Det klarar inte jag längre än en kvart... Så duktig är jag :D

Kram!

2008-11-21 @ 23:37:18
URL: http://shelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0