8 veckor kvar

Hello
ja,som rubriken.. det är 8 veckor kvar till mål nu och 9 kilo kvar på kroppen. Jag hoppas verkligen att det kommer gå vägen!
Dvs drygt 1 kilo i veckan, eftersom jag står rätt stilla nu vikt och tappar drygt 0,5 kilo i veckan. Kanske jag inte når riktigt ända i mål om 8 veckor. Men samtidigt vill jag inte stressa med att gå ner i vikt.. för det är bättre att jag kan hålla den vikten en längre tid än att jag blir less och bara frossar.
Namnet på min blogg innebär ju också att innan jag fyller 20 SKA jag verkligen nått drömvikten som är 5 kilo under mitt mål som jag har nu. Namnet är även en insipration från en bok jag läst, som heter "När jag fyller 30 ska jag vara smal" - Jenny Dahlberg.

Såhär såg min dag ut :
Fru: Turkisk yoghurt
Lun: Makrillburk 2 ägg
Midd: Tacos utan bröd

Nu ikväll så har jag och C varit ute och promenerat, eller jag gick och han hade sparkcykel'n sin, sen stannade vi till vid
havet och kastade sten på isen, vilken han tyckte var jätte häftigt!:) Det var riktigt skönt att promenera idag, men det är ju dock halkigt ute idag, blev en rask sväng på 1½ tim. Imorgon blir det promenad igen om inte vädret tillåter joggingrunda, sen är tv:n min vän hela kvällen! Ska väl mest troligt umgås med J också:) Var ett tag sen.

Nä, nu ska jag kila.
Kram





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror att du kommer att klara ditt mål! Även om det kanske skiljer något kilo så klarar du det tills du blir tjugo! Jag hör av mig imorgon kisses

2008-11-04 @ 22:37:36
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0