-13

Halloj!
Bra väder var det idag, vilken tur eftersom jag hade ställt väckaren på 10 och dags för jogging/promenad runda och det gick som förväntat.. superbra!:) Men styrketräningen när jag kom hem blev näst intill inställd, har sån jävulsk träningsvärk i dom raka bukmusklerna, men lite armhävningar och sånt gjorde jag ändå:) STOLT!

För någon dag sen satt jag och kollade igenom min kalender och insåg att det snart är jul/nyårs vilket betyder att jag ska ha nått mitt mål på -15 kilo! Och jag har redan tappat 13, dvs det är 2 kilo kvar till mål:D Funderade på att ändra till -20 kilo, men ångrade mig igen eftersom det är ju bättre om jag går över mitt mål innan nyårs. Jag är så OTROLIGT glad att Louise hjälpte mig att starta igång detta h-vete, och peppat mig vid dom svåra stunderna! Du är guld värd vännen. :)

Försöker även peppa min gubbe att starta med samma viktprocess som jag, han har viljan om han bara sätter manken till ska ni veta! Så jag hoppas att det börjar inom kort:) Just nu så verkar han ha fått magsjuka, och jag som tänkte åka till han imorgon:( Bajs också, men vi får se om det håller i sig imorgon.

Idag var vi ju som sagt på förlossnings besöket, filmen vi fick se hade jag redan sett på barnsjukvården på skolan och på förlossningen har jag varit förut när jag hade praktik på lassa, det ända som var nytt att se var själva förlossningsrummen. Och alla gick runt som tysta musar och bara kollade på allt. Men det var som spännande ändå:)


Mat idag:
Frukost: 2 hårdbröd med skagen och ost, grönt te
Mellan: (direkt efter joggingrundan ½ banan)
Lunch: Kött och LITE ris , vitt te
Mellan: Allevo low calorie bar
Middag: Lunchkorv och broccoli


Avslutar väl här med en gammal bild på jag och gubben, på den tiden båda var fit for fight!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad du är himla gullig men du har ju gjort allting själv!! :) saknar dig!

2008-11-19 @ 12:59:52
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0