-1 kilo

Hallå!
Idag är det riktigt latardag, och det märks i kroppen att man inte har motionerat ännu. Jag är så trött och hängig, men rör man på sig så blir man direkt pigg och glad:) Tänkte bara börja med att säga att jag vägde mig idag, och jag har tappat yttligare ETT KILO!:D Ett steg närmare mål, nu är det 8 kilo kvar. Fy så skönt detta är, nu ska jag för en gång skull få tappa alla mina kilon som jag burit på mig i onödan i nästan 3 år! Och denna gång lovar jag att ABSOLUT inte ge upp, för det har jag också testat att göra förr. Och det håller inte, man måste verkligen vara bestämd.. och se till att man får backup av folk vilket jag fått. Och dom, eller hon som har stöttat mig mest ska ha en stor ELOGE, Louise.

Igår var jag som sagt hos min syster och vi städade hela morgonen, och fint blev det :) Jag är kanske knäpp men jag tycker om att städa! Vilket jag nog sagt förr också :P Men så är det.
Sen åkte vi med bussen mot Kåge, träffade mor i stan och sen var det middag på MAX, åt bara en GI-burgare jag orkade inte bönorna/linserna. Men gott var det! Väl hemma så kom J till mig och vi for ut på en lång och härlig promenad:) 12600steg drygt. Sen var det som sagt tv som var min vän resten av kvällen:) Zappade runt lite på tv:n innan jag tänkte gå och lägga mig och hittade Gilbert Grape filmen som man inte har sett på år och dar, vilken bra film alltså. Så jag satt uppe ändå till klockan 01.00 för då var den slut.


Idag har jag inte gjort nått alls, traskat runt här hemma bara och dola på, ska väl ta mig en lång prommis i kväll sen så ska jag träna lite mage och rygg också. Nu när jag har tappat drygt 11 kilo så syns det på magen att den har varit stor för jag har inga magmuskler alls typ, så nu gäller det att träna upp den! Ryggvärken är inte lika intensiv som den alltid förr varit, knäproblemen har avtagit sakta med säkert den också, så resultatet med min viktnedgång är ju att jag mår betydligt bättre än förr! Det är något jag varmt kan rekomendera!:)

Välja bild är ju inte det lättaste, får bli någon senare:) Hittar ingen just nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

gullplutt <3 DU ÄR SÅ DUKTIG!!!

2008-11-06 @ 21:55:58
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0