Viktresultat

Goddag!
Som sagt så har ju inte vågen hemma funkat, eftersom det varit slut batteri. Vet ej om någon köpt nytt eller som den bara börjat funkat igen, glad för det är då jag iaf:) Jag vägde mig för 6 dagar sen då vågen började funka och stod då stilla, och vägde mig på nytt idag, och har tappat 1,2 kilo till! :D Är supernöjd, trots att jag tycker att jag inte har motionerat så flitigt, men det  lilla jag har gjort i motionsväg så har det visat resultat, har ju iofs skött maten som vanligt ändå:) Det är kul, och det sporrar bara mig mera!

Nu har jag 6 kilo kvar till mitt första delmål :) Satte rätt höga delmål ändå, dvs på 2 månader skulle jag ha tappat 15 kilo, och nu har jag bara 6 av dom kilorna kvar på min kropp, jag hoppas att jag kan nå målet till dess annaras får jag väl nöja mig med att jag ändå har tappat 11 kilo sen 7 okt tills nu.

Igår var jag & J väldigt flitiga! Hann med både träning, jobb, bak. Började dagen med att stiga upp 7:20, J kom ca 7:35 och hämtade upp mig, hann iaf slänga i mig en yoghurt tallrik, åkte först till hennes BM och kollade upp lill plutten i hennes mage, sen traskade vi in till stan och köpte  lite färg och sen tillbaka till lassa, surra lite med hennes mor en stund och sen åkte vi och simmade flitigt i 30 min non stop! Har en träningsvärk i fileerna i ryggen idag som heter duga, nya tag på simningen i morgon :) Sen åkte vi iaf och handlade lunch och sen vidare till hennes jobb. Tiden gick så fort när vi väl var på jobbet, och sen blev det handling på Ica MAXI, lite bakgrejer och saker till maten som vi lagade, lax och potatis. Vi bakade efter lussebullar och pepparkakor och städade på kvällen:) En heldag med J! Kul och mysigt.

Mat igår:
Frukost: Yoghurt
Mellan: 1Banan
Lunch: Kycklingfile och cream fraishe vitlök
Middag: Lax och pot. sallad
Kväll: 1 LITEN lussebulle & 1 pepparkaka

Unnade mig det igår faktist :)

Nä nu måste jag kila! Ska hämta lillan på dagis.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

det kan du gott göra så duktig som du är!! haha anette ringde idag och sa att jag måste sätta henne på en bantningskur!!!

2008-12-03 @ 15:13:47
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Ung mamma

Du var värd den lussebullen tycker jag! :)

I vår så är det du som får peppa mig att gå ner i vikt, och lära mig hur man ska äta! Du klarar dom 6 kilorna, bara du ger järnet nu!

2008-12-03 @ 15:16:07
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Postat av: Louise

tack! hehe nedu den ska jag begravas med ;)

2008-12-03 @ 20:54:44
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0