Viktnedgång

Hello!
Vägde mig i morse och insåg att jag tappat 1,6 kilo sen förra fredagen:) Grymt nöjd! Tycker att jag inte gör något specillet alls, men jag tänker mest på vad jag stoppar i mig, en pizza tillexempel skulle aldrig falla mig in! En hamburgare, och det är MAX. Jag är rätt stolt över mig själv att jag verkligen lyssnade denna gång på Lousie & mig själv att jag verkligen gjorde det här ordentligt nu!:) Hon är en av dom som betytt mycket under min viktresa neråt, och såklart min dietist:) TACK!

Idag blev det simning med J, och det gick bara bra :) Skönt var det efteråt också! Man känner att man har rört på sig.
Svängde förbi Picasso och åt lite lunch också, när jag väl kom hem så skottade jag nästan hela gården, fyfan så jobbigt det var! Svettigt. Bra med motion det också!:)
Nu är det bara middag och sen ska jag till J och se Idolfinalen, tror verkligen att Kevin vinner, konstigt vore annars!
HEJA NORRLAND:)

Världens bästa pojkvän, och kompis:)

Gubben är sjuk nu igen, förstår inte vad som är fel.. Först ryggskott, sen magsjuka och nu världens förkylning/feber. Puss på dig älskade! Var tänkt att han skulle komma ihelgen och följa med på Julbordet på söndag men då måste han jobba :/ Tråkigt! Men nästa helg blir det nog piteå och lilla julafton lät det som :) Om vi får komma?

 
Ingen som vill köpa ett par skor? Använda 2 ggr, nyköpta: 700:- . Beg pris: 500:-

Nä nu ska jag kila!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

haha seb ser inte ut att gilla min puss :) du måste skicka bilderna på mig! och tack för dom fina orden, du är bäst!!! kram

2008-12-12 @ 18:30:27
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0