Vikt vikt & åter vikt

Helloo!:)
Bättre humör idag, nja.. lite bättre men har såklart fått herpes runt mun iställe, det bultar&bankar i högra sidan av ansiktet! Ska ringa Vårdcentralen imorgon, har käka antibiotika förr för de, så hoppas på de nu också!

Vägde mig i morse och mitt dåliga motionerande visade sig även på vågen tyvärr! +0.7 kilo, inte alls förvånad! Har ju som sagt haft mina svackor, och har tappat så pass mycket och detta är första gången vågen visar + och det känns inte som hela världen! Promenerade in till kågemarken idag, fattar att jag inte gjort det oftare när jag skulle till J, men är man efterklok så! :) Snabbt gick de också!

Hade planer på att gå hem också, men det blev så sent och mörkt, så mor kom med bilen:) Blir en härligt prommis nu VARJE dag hädanefter, och jag ska sluta sova så jäkla länge, men jag har verkligen märkt att motionen gör mig piggare! Eftersom jag inte motionerat så mycket nu så sover jag mycket längre också, och gå runt hela dagen och gäspa och känna sig som en hösäck är inget kul!

Längtar tills jul för då har jag mitt gymkort, och kan verkligen ligga i! Jag har 16 dagar kvar till min första delmål, och det känns inte riktigt som jag kommer greja de! Dvs att jag ska ha tappat yttligare 5/6 kilo.. men mitt första delmål var egentligen att vara -15 kilo lättare och det har jag redan uppnått(om jag nu räknar från det jag vägt som mest), så nu är det alltså -20kilo. Innan jag började med min diet så blev jag sjuk och tappade under sjukdomen drygt 3 kilo, men gick dock aldrig upp dom för jag började med drinkarna direkt.
Så vi får väl se vad vågen visar på nyårsaftonsmorgon!:)

HAR FORTFARANDE SKORNA KVAR TILL SALU!


Nu ska jag kila vidare, PB börjar klockan 10 och jag har inte hunnit se det avsnittet på datorn så då är jag bänkad framför tvn iställe ! Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

du fixar det!!!!!!!! du ska inte vara så negativ mot dig själv, du är ju så duktig!!!

2008-12-15 @ 22:17:43
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är tråkigt när den visar plus :/ haha men abra fortsätta kämpa. Får man 3 månader gratis om man köper före jul? alltså 6 månader för 3 månaderskostnad? :O isf måste jag ju nästan köpa de före jul!!! :D

2008-12-16 @ 13:44:49
URL: http://mittnyaliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0