Uppdatering

Godkväll!
Sorry för dålig uppdatering, igen...
Var så trött igår och datorn var upptagen så jag orkade inte vänta.
Idag har det varit fullspäckat, började dagen med att stiga upp halv tio, vi åkte till stan och jag inhandlade dom sista julklapparna! Sen var det skynda sig hem med bussen och tokcykla till jobbet. Har jobbat mellan 13-21, jobbar imorgon också mellan 7:30-16 så jag missar inte klapparna och maten iaf :D Har påbörjat min hårdare GI nu, känns superskönt!
Har dessutom sprungit runt på hela huset känns det som idag, och jobbig cykling hem och dit. Vågen visar iaf minus efter förra gången som jag vägde mig -0.6, så nu har jag drygt 4,5 kilo kvar till första delmålet! Ska köra STENHÅRT efter nyårsafton eftersom jag verkligen vill uppnål min drömvikt :)

Mat idag:
Frukost: Grekisk yoghurt, hallonsylt (hemmagjord)
Mellan: Lite kräm,1banan
Middag: Korvstroganoff, med LITE ris
Kväll: 2 mandariner, sallad, smakade LITE av middagens kycklinggryta.

När jag skriver LITE i ris/potatis/pasta så innebär det drygt 1dl.

Mat igår:
Lunch: 2 kycklinghamburgare (utan bröd), sallad,tomat,ost, dressing
Middag: Tacos (utan bröd)
Kväll: Glögg, popcorn.


Igår så sprang jag och mor på stan en sväng också, eller det blev typ hela dagen. Mötte upp J på stan också, så hon blev bjuden på middag hos mig, sen åkte vi till henne och spelade spel, drack glögg & åt popcorn :) MYS.

Nä, nu ska jag kila och umgås med min familj innan jag ska sova.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0