Uppdatering

God kväll!
Jag är så dålig på uppdatera, ska försöka skärpa mig lite:)

Fredag var det ju som sagt party, var jätte kul att träffa alla igen !:) Väl ute på station splittras man ju såklart och är bara några stycken sådär, men vi dansade nog mest hela kvällen tro ja :) Vid halv två hade jag fått nog och åkte hem.
Lördag var man lite seg sådär på morgon, men vi åkte till stan och jag inhandlade försenade julklappar till gubben min :)
Pappa fyllde år också så det blev middag & fika med hela tjocka familjen. Lördag kväll spenderade jag med J & J, och till min förvåning TRÄNADE jag! 30 min SUPERSVETTIG obietrack tur :) Men det var riktigt skönt när det var klart, kändes som benen gav vika hela tiden .. hahah!
Söndag, var lite seg i morse också.. åkte och simmade med J blev väl inte någon VÄLANSTRÄNGD simtur men litte grann:) Vi svängde förbi MAX och köpte lite lunch, och sen vidare på Jysk, ÖB,Rusta osv :)
Nu ikväll så hade jag tänkt och träna igen men vi spelade spel heela kvällen, trevligt!:)

Mat idag:
Frukost: Ljusungsbröd med lax & ½ fröig med leverpastej & gurka, vatten
Lunch: GI-burgare
Middag: Pizza med räkor, musslor, svamp, skinka (orkade dock inte hela, lämnade en "kvart")

Vikten är som stilla, men träningen känns som den börjar komma igång igen och det är så himla skönt! Efter nyår tänker jag köra 2 veckor igen med nutrillett, så jag kommer igång igen. Har som sagt 9 kilo kvar till mitt drömmål så! Men denna gång har jag ett halvår på mig, men det SKA ske innan dess. :)

Min syster har verkligen engagerat sig på att få lite ordning på mitt rum, så här kommer lite bilder på de !
 
Lyktor, krukor, ljus, gardiner, kuddar fick jag av henna i julklapp:) Tack!

I morgon blir det jobb igen, och på tisdag men det är bara korta turer och det kändes skönt.. ska åka till älskade på tisdag med alla julklappar också:) Sen är det nyårsafton !
Dax att sova nu ! Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är du dålig på att uppdatera igen :P

2008-12-30 @ 13:00:40
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0