Torsdag

Hello!
Tänkte börja med att säga att jag skrev inlägget som ligger här före, igår kväll! Men det uppdaterades aldrig!

Dagen idag har varit full rulle känns de som! Började med att stiga upp 09:30 X i taket! :) Och tog mig en lång varm dusch, sen lite frukost och började städa nedervåning och körde en tvättmaskin, sen åkte jag och J till stan och vandrade runt, köpt min biljett till annandagen, hoppas vi syns där!:)
Sen gick vi och fikade inne på CK, en smörgås och en skumraket åt jag:) GOTT GOTT.
Sen vandrade vi runt på lite mer affärer och begav oss till hennes mors jobb, så jag åkte med henne hem och J stannade kvar för ett samtal på sjukhuset :) Hemma så var det middag, jag bestämde pizza idag, var gott men kändes dock lite onyttigt. Smakade ändå precis som förr, har ju inte käkat pizza på 3 månader drygt. Men inte saknat det heller. Gott var det ändå:)

Mat idag:
Frukost: Kräm & mjölk, 1 hårdbröd m. skagen & ost
Lunch: Smörgås med brieost/salami, vattenglas, skumraket
Middag: Pizza med räkor, champinjoner, skinka, musslor & cola light
Kväll: 1 mandarin

Imorgon ser min dag ut så här:
Stiga upp 06.00, cykla/gå till jobbet 06:40, börjar 07.00 och jobbar fram till 14.00, ska åka ner till stan med halv tre bussen och sen vidare till piteå 15:20 tror jag den går :) Där ska jag vara med S,L,C,L,N :) Längtar!
Skulle vilja löpa lite grann snart också, känner att det verkligen behövs.. men är ju som sagt lite förkyld nu så man kanske ska ta det lite lungt.

Snart är det dax för sängen, så man orkar upp i morgon. Måste packa först!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0