Tisdag & huvudvärk

God kväll!
Idag har det inte hänt nå speciellt alls...
Sov såklart för länge, måste börja träna mer intensivt man blir mycket mera pigg då.
Är så trött jämt känns de som, men mörkret gör nog sitt också. Steg iaf upp klockan 12 idag, åt lunch och satt vid datorn ett tag sen cyklade jag ut till affärn, och jävlar så kallt det var. Trodde seriöst jag skulle frysa bort! Jeans drar åt sig kylan, tårarna bara sprutade ut ögonen, trots vantar hade jag ingen känsel i fingrarna när jag kom fram och fötterna var iskalla.
Åkte till syster idag, eller sitter här nu :) Åt tacos till middag och sen for vi och handlade på MAXI, lika kul varje gång.. men jag har haft sån jäkla huvudvärk idag...

Mat idag:
Lunch: 1 kycklingburgare
Middag: Tacos (utan bröd)
Kväll: 2 mandariner, 1 ruta vanlig choklad (GOTT)

Imorgon blir det att åka hem och jobba ett kvällspass, såklart på den våning jag inte helst vill vara på. Tror att jag ska ta mig i kragen och söka nytt jobb faktist! Då man inte får jobba speciellt mycket, iofs klarar jag mig på dom pengar man får men är man nu van att ha 4000 mer i lön än vad jag får nu så försvinner dom rätt fort! AIK förlorade matchen idag mot luleå och det var ju skit! Ska på torsdags matchen och hoppas att dom vinner då :)

Dax att göra annat!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0