Söndag & Design

Godkväll allihop!
Så var det tråkiga söndag igen, men idag har det varit en fartfylld och kul söndag faktist!:) Startade imorse kl 9 mot luleå och Leo's lekland med syster m.fam. barnen var som eld och lågor vi hann nog testa ALLT x1000, vi åt ett mellanmål där innan vi åkte vidare på julklappsshopping. Slog mig det första jag gjorde när vi kom in på leklandet, hann åka rutchkanan 1 gång utan skador, 2 gången slog jag i armbågen på kanten när jag landade från mitt MEGA hopp och har ont ännu, var ca 11 timmar sen nu!
   
Jag & Lillan                 Jag & Ceasar påväg hem     Ceasar&Celeste  


Vi spenderade väl dryga 2 timmar säkert på Toys R us, hittade tillslut 2 klappar till barnen :) Svängde förbi biltema och sen var det middag på MAX, GI-mål på min lista iaf. Sen bar det av hemmåt. Barnen somnade fort fort! Trötta &sluta efter dagens lekande.

Måste tacka L ännu en gång för fixande och trixande i min bloggdesign till den snyggare, är super nöjd:) Tack vännen.

Mat idag:
Frukost: Grekisk yoghurt blandat med 2 msk vanlig youghurt, 1 hårdbröd m. ost & ishavs
Lunch: Grovsmörgås, m. brieost/salami 1 colalight
Middag: GI-mål, ramlösa & bönor/linser

Imorgon ska jag verkligen sova ut, känns som länge sen! Har inte sovit ut en enda gång sen i måndags, har då inte lagt mig före 24 nån av dagarna här nedanför! Behöver minst 8 timmars sömn per natt.
Tisdag: Upp 7:15 och iväg med J
Onsdag: Upp 9:30 och iväg med bussen
Torsdag: Upp 9:30 vaknade dock redan 7 av barnen (var hos syster)
Fredag: Upp 8:30 iväg till dietisten
Lördag: Upp 06:00 och jobba
Söndag: Upp 8:30 mot Luleå

Så nu är det alltså dags att sova då nu är den ju faktist 23 snart.
Ska ringa bejb och höra vad han har för sig också:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0