Sjusovare

God kväll!
har verkligen blivit en sjusovare.. det är hemskt, jag sover ju till 12 på dagarna och man hinner inte göra nått! Imorgon ska jag stiga upp SENAST 10, tänkte hinna ut på en härlig prommis och sen ska jag och mamma göra köttbullar :) Har jag aldrig gjort förr tro jag. Ikväll har jag jobbat och det blev lite stressigt i slutet, A jobbade över 10 min också, var ju inte alls meningen! Gick på rapport klockan 9 tro jag den var, brukar gå typ 5 i.

Mat idag:
Frukost/lunch: Grekisk yoghurt med jordgubbar (6st), 2 mackor med ost/skinka
Middag: Kött, ½ tomat, cream fraishe. (stavning?)
Kväll: Mörk choklad

Måste skärpa mig med att käka choklad, känns som det blir jämt och ständigt nu. Är ju iofs bättre än vanlig men ändå!
Ska dra ner på sockret och kolhydraterna igen tror jag, står så still på vågen nu så jag vill att det ska hända nå! Men jag måste vara flitigare på motionen också. Har fått nå knäpp i bröstkorgen också, är blåmärkes öm.
Vill verkligen börja löpa på bandet, men jag har jävligt dåligt om pengar nu och det är ju som sagt inte gratis att träna på ett gym. Tänk om man kunde få det gratis av någon!?:)


Imorgon är det hockey igen, hoppas på vinst! Ska först promenera, göra köttbullar och sen är det hockey :) Sen är det äntligen fredag igen, men gubben kunde inte jobba för dom ha obligatoriskt på jobbet att jobba på söndag för att komma upp i kvoten så dom blir lediga innan jul. Är ju bra det iaf :)


Nä nu ska jag kila! Kul att så många läser bloggen och även KOMMENTERAR :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0