Resume

God kväll!
Drar en snabb resume över helgen.
Fredag, jag och J åker till stan och byter in mina skor som var trasiga till ett par bättre men i samma prisklass. Åker sedan och simmar i drygt 20 min, skönt var det! Fredagkväll spenderade jag också med J, såg Idol och spela spel med hennes mor & kompis :)
Lördag, blir väckt av att telefon ringer det är jobbet som hade kris, jobbade mellan 12-16 sen var det hem och käka och börja göra sig i ordning för kvällen :) Det blev party igår och utgång, trevligt & kul! :)
Söndag, mår piss! Och har gjort det hela dagen och verkar ska hålla i sig i hundra år känns de som:( BLÄ!!!
Idag har hela tjocka familjen varit och käka julbord på Gästis i Byske. Mycket trevligt, god mat :) Dock dyrt !

Just för tillfälligt så håller jag bara i huvudet, och har gjort de hela dagen typ, fick en återkommande huvudvärk så här lagom till kvällen. Känns som jag är sjuk och har feber ungefär. Jävla bakfylla, tänk om man slapp ha den efter en partykväll!:) Är inte alls på skrivar humör, tänkte söka mig till sängen nu, trött trött!


                                                                                               Sötungarna!
Här är dom typ sammålder (1år&10mån)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0