Resume + 3 dagar kvar

God kväll allihopa! Tack för att ni håller ställningen på min statistik :)

En liten resume över helgen då, eftersom jag varit dålig på uppdatera!

Fredag: Jobbade mellan 7-14, riktigt jobbigt att stiga upp kl 6 på morgon alltså! Åkte till piteå på afton, vi var bjudna till grabbarnas moster&karl på mat, bastu och massa suuuuuurr :) Trevligt!

Lördag: Slödag, och riktigt skönt! :)

Söndag: Jag & L steg upp tidigt, eller hon och L vaknade såklart tidigare än mig :P Traskade in till stan och handlade julmat som vi sedan tilllagade och åt med grabbarnas far m. fam. Klappöppning och dylikt:) Lilla julafton.

Motion i helgen har väl inte varit ÖVERAKTIV! Men nån promenad här och där :) Nu ska jag ge mig fan på detta IGEN!
Eller ett sista ryck kan man kanske också kalla det. Ska köra stenhård kost/träning efter nyår!
Mat i helgen, precis som vanligt.. åt 4 chokladbitar lördagkväll också (75%).

Imorgon ska jag och mor springa på stan och söka dom sista klapparna, lär väl vara lite folk.. men vi ska se till att åka tidigt! Skulle så gärna vilja fara och jogga på gymmet, men jag har INGA pengar!!! Dom får man ju såklart på tisdag, jävla skit. Och då jobbar jag.. jaja, hoppas på att jultomten kommer med några cash;)

Nu ska jag bege mig till sängs, har huvudvärk för ovanlighetens skull!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

du ska söka jobb!!!!!!!!!!!!!

2008-12-22 @ 08:03:47
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0