Nyårs 2009

Hej allihopa!

så var det nyårsafton igen, känns de som :) Det har gått gort det här året tycker jag, men det gör inget för det kommer ju ett nytt att njuta av :)
Idag har jag jobbat som sagt och det var sjukt jobbigt att stiga upp i morse, sov bara 5 timmar natt så.
Efter jobbet cyklade jag hem och gjorde mig i ordning och packade sista sakerna för att sen åka med bussen till gubben, och nu sitter jag här :) Men han har inte kommit hem än, jobbar.

Imorgon är det ju då nyårsafton som vi ska spendera med nära och kära, med mat och prat :) Ska bli super trevligt! LÄNGTAR!

Vädge mig i morse och det var en ingen kul syn, har nu gått upp igen dom där -0,6 kilona. Men efter nyårs är det nutrillett igen i minst 1 vecka. Ska köpa gymkortet då också, har fått pengar till de så :)

Mat idag:
Frukost: 1 fröig m leverpastej och gurka, kräm och grädde
Mellan: Kaffe, 1 mandarin
Lunch: Räk/kräft omellett, gurka
Middag: Korv och makaroner ( blir det nog)


Nä nu måste jag kila, börja laga nån mat.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0