Lördag

Hello!
Var ju som sagt hos dietisten igår, -4 kilo ... ja iaf på vågen jag har hemma. Går mest efter den eftersom jag vägt mig på den i 2 år snart. Men ibland så stämmer det precis eller så väger jag mindre hos henne, men men. Nedåt gång iaf:)
-2.2 kilo =Dietistvåg
-3.8 kilo= Hemmavåg
Detta resultat är på 1 mån!

Varför jag går hos dietisten fortfarande trots att jag gått ner så pass mycket i vikt och håller mat/motion i stadigt grepp är för att det känns tryggt och skönt att vända sig till någon som KAN/VET. Och såklart få dokumenterat vikt och framgång:)
Tänker iaf fortsätta där till jag nått mitt mål!
Har nu tappat totalt : 13,6 kilo
Kvar att tappa tills delmål: 6 kilo
Har kvar att tappa till mål: 9 kilo

Mat igår:
Frukost: 2 limpskivor(hemmagjorda) med ost, oboy (LYXADE frukosten igår)
Lunch: Biff & bambuskott sallad
Mellan: 2 chokladbitar (70%)
Middag: 1 köttbit, 2 små potatisar, ½ tallrik sallad

Mat idag:
Frukost: 2 limpskivor med ost (samma som igår), te
Mellan: 1 Banan, kaffe
Lunch: 1 kycklingburgare med fullkorns bröd
Middag: Har inte kommit dit än!:P



Idag jobbar jag för fulla muggar, har en delad tur. Börjar om halv fem, då är det middag på jobbet. Var duktigt och promenerade till & från jobbet idag, halv sju i morse gick jag dit! :) Men den här gången ska jag cykla fram och tillbaka!Sen ska jag hem och sova tro jag, möjligt att jag sitter uppe en stund. Imorgon åker jag och syster m. fam till Luleå :) Ska bli kul! Nä nu måste jag snöra i mig nått ätbart och sen cykla till jobbet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia, dietisten

Måste kolla in hur helgen varit för dig !!!

Leos lekland är utan tvekan bra motion -



Ha en bra vecka.

/ cecilia, dietist

2008-12-08 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0