Live your life(onsdag)

God kväll allamänniskor där ute!
Idag blev de en väääldigt lång sovmorgon, nästan så jag skäms att skriva det men jag steg upp 13:15 idag! Hade iofs ställt väckaren på 09:30 för att ta min tablett & stiga upp, men jag var för trött för de. Käka lite frukost och läste tidningen sen la jag mig och slappa i soffan! LATARDAG

Cyklade till jobbet vid tre tiden för ett möte med THE BOSS, gick bra.. ville ha som en liten utvärdering om hur jag trivs/mår på jobbet :) Trivs bra med personal och boende men inte arbetsformen, vill ha ett annat jobb. Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och börja söka mera jobb, de sliter väldigt mycket i plånboken just förtillfälligt och precis den årstiden det inte ska göra det.

Mat idag:
Frukost: Kräm&mjölk, 1 hårdbröd m. ost & skagen (13:25)
Mellan: Kräm&mjölk i glas (16:00)
Middag: Renskav & mos, sylt (18:20)
Kväll: 3 nävar popcorn

Föressten, jag vägde mig igen i morse och hoppades att det inte stämde att jag hade lagt på mig 0.7 kg och gissa vad !!!
Det visade sig att det stämde, jag har inte lagt på mig nått alls,väger fortfarande samma.
Vätskebalansen kan ju faktist skilja dag till dag. För det har jag märkt annan tid också. Men som sagt så är ju inte 0.7 nå stora siffror och inte hela världen om jag hade gått upp de, med tanke på hur mycket jag gått ner!:) Så jag är nöjd än.

Är fortfarande inte bra idag, var förkyld massor när jag vaknade i morse men en förkylning såhär i december får man väl räkna med :) Har ju inte feber eller så.
   
Helgen ska jag spendera med dessa underbara människor/hund :)

Och jag och älskling ska få träffa äntligen :D Saknar dig massor älskling <3 09/09-05
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0