Juldagen

God kväll!
Kom hem från jobbet för drygt en timme sen, så nu är det dax att sova igen då... börjar 7 i morgon så! Men jag jobbar bara till 12, så jag tänkte hinna hem och vila nån timme. Imorgon kväll blir det klassfest & utgång på Station8 :) Ska bli super kul hoppas jag!:) Längtar iaf.

Mat idag:
Frukost: Lite julskinka, lax smörgås, lite kräm & grädde, 1 ägg
Lunch/middag: Omellet, 3 korvar, 4 k.bullar
Kväll: 1 banan, 2 mandariner, kaffe ( allt mellan: 19-21) 

Vägde mig i morse, och jag har gått ner precis 1 kilo sen förra veckan :) Känns super skönt! Har nu alltså 3.9 kilo kvar till mitt första delmål, men eftersom det är en vecka kvar tills dess så räknar jag inte med att ha tappat nästan 4 kilo på en vecka ! Men så småningom! Ska ju kicka igång igen efter nyårs, ska köpa gymkortet då också så:) LÄNGTAR!




Lite bilder från i går, C var lite övervänt på tomten, lillan var rädd till en början med det släppte efter ett tag :)

Nu ska jag sova :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0